Każdy zakup wspiera działania Fundacji NAIRA

Zwroty i reklamacje

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu. Pamiętaj, zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony – musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.


JAK DOKONAĆ ZWROTU:     


1-formularz.png 2-paczka.png 3-kurier.png 4-zwrot-pieniedzy.png

1. Wypełnij

FORMULARZ ZWROTU

2. Zapakuj

zwracane produkty
wraz z formularzem zwrotu
i dowodem zakupu.

3. Nadaj paczkę

Adres do zwrotu:
FUNDACJA NAIRA
ul. Wał Miedzeszyński 414B/5/3,
03-994 Warszawa.

Koszty zwrotu pokrywa klient

4. Otrzymaj zwrot pln
 

Zwrot środków pieniężnych
nastąpi w trybie opisanym
regulaminie sklepu.



JAK DOKONAĆ REKLAMACJI:     


1-formularz.png 2-paczka.png 3-kurier.png 5-czekaj-na-informacje(1).png

1. Wypełnijnij

Formularz reklamacyjny

2. Zapakuj

zwracane produkty
wraz z formularzem reklamacyjnym
i dowodem zakupu.

3. Nadaj paczkę

Adres do zwrotu:
FUNDACJA NAIRA
ul. Wał Miedzeszyński 414B/5/3,
03-994 Warszawa.

4. Oczekuj na informację
 

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała dłuższego czasu naprawy.



Podszebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami:

fundacjanaira@gmail.com
+48 732 633 947